środa, 13 czerwca 2012

Trochę o blogu i Top Model

Witam Was bardzo serdecznie na moim nowym blogu o TM (Top Model)! Wszystko co ważne przeczytacie w opisie mnie (po prawej, tam gdzie zawsze), a teraz trochę o blogu.
Postanowiłam go założyć, bo pomyślałam sobie, że skoro mam blog o LPS (milosniczkalps.blogspot.com), czyli o moim pierwszym hobby to dlaczego by nie założyć bloga o moim DRUGIM hobby, czyli Top Model? 
Oczywiście nie chodzi mi o program w TV, ani o zawód tylko o serię szkicowników i gadżetów Top Model. 
Macie tutaj jedną z Top Modelek - Jenny. Na jej cześć nazwałam tak mojego spanielka LPS :) 
Oficjalna strona (polska) o TM: top-modelki.com 
Możecie tam robić własne projekty itd. 
A teraz pora na moje ulubione Top Modelki!














Christy


Urodziny Christy przypadają 7 września, czyli jej znak zodiaku to PANNA. Ma 177 cm wzrostu, turkusowo niebieskie oczy i blond włosy. Jej styl jest kobiecy i romantyczny, jej ulubionym dodatkiem są buty na obcasie z drewnianą podeszwą. Uwielbia zajmować się swoim pieskiem Bisou rasy Chihuahua, kupować buty i bloggować. Dzieli mieszkanie z Candy i Fergie, czyli swoimi najlepszymi przyjaciółkami. Jej motto to: Wykorzystaj swoją szansę!


Hayden

Hayden urodziła się 20 maja, czyli jest spod znaku BYK. Ma 176 cm wzrostu, niebieskie oczy i brązowe włosy. Uwielbia ciuchy vintage i styl cygański, a jej ulubioną rzeczą jest torebka z frędzlami, którą upolowała na Camden Market w Londynie. Lubi czytać i włóczyć się po pchlich targach, duży nacisk kładzie też na rozwój swojej kariery. Mieszka razem z Lexy, Sandy i Nadją, są to jej najlepsze przyjaciółki. Jej motto brzmi: Nigdy się nie poddawaj!






Nadja
Nadja urodziła się 14 lutego i jest spod znaku RYBY. Ma 178 cm wzrostu, ciemnoniebieskie oczy i jasne blond włosy. Jej styl jest rockowo grungowy, a jej ulubionymi dodatkami są koronkowe rajstopy i haftowana opaska na włosy. Jest rozmarzona, lubi malować i chodzić na koncerty, a w wolnym czasie pisze wiersze. Dzieli mieszkanie z Lexy, Sandy i Hayden, te dwie ostatnie to jej najlepsze przyjaciółki. Jej motto to: Spełniaj swoje marzenia!


Sorki, że opis Nadji jest nad nią, a nie obok, ale chyba coś mi się popsuło, bo nie mogłam napisać obok.

Ok. To koniec tego wpisu. W następnym pokażę wam moje rzeczy z TM.

:* Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz