środa, 20 czerwca 2012

2. numer magazynu TM!

Heyo!!! Tak, więc jakieś 3 dni temu mama kupiła mi 2. numer magazynu TM, który do kiosków wszedł 13 czerwca (następny numer - 14 sierpnia).
Tak więc...

Tak wygląda okładka. A teraz dodatki:
Cztery szkice modelek - Liv, Lexy i Sandy.
(sorki za jakość)
75 naklejek. Ja już trochę przykleiłam. 

Jakie mamy konkursy i co można wygrać?
A, więc w tym numerze konkurs polega na narysowaniu stroju dla Liv, który będzie pasował do takich jednych butów. 
Trwa on do 15 lipca. Jak by ktoś był zainteresowany to tu podaję adres:
TOP MODEL, skr. Poczt. 77, 00-958 Warszawa z dopiskiem "Strój dla Liv".
Ja może wezmę udział.
Więcej na stronie Top Model - top-modelki.com
W konkursie można wygrać to:
Zestaw projektantki Glamour Top Model
Czyli taką teczkę z projektami, naklejkami i szablonami. Ja ją widziałam na żywo. Kosztuje ok. 40 zł.

W tym numerze był plakat z Christy i Bisou oraz "wszystko o Christy". Plakatu Wam nie pokażę, bo już wisi na szafie, a w necie nie ma. 

Jest lekcja rysowania kostiumów kąpielowych dla Lexy i Sandy:
Już próbowałam. Fajnie wychodzi.

Tak więc to chyba wszystkie najważniejsze rzeczy w tym magazynie. Kosztuje tak samo jak poprzedni 6,99.

Nawiasem mówiąc zastanawiam się czy nie kupić sobie Fantasy Model...
Jak myślicie?
U mnie kosztuje 25,90... 
Jak sądzicie? Podoba Wam się?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz