sobota, 16 czerwca 2012

Make Up Model - opis

Zapraszam na prezentację Make Up Model, czyli studia robienia makijażu.
Tak wygląda okładka Make Up Model. PS. Wszystko to moje zdjęcia, proszę nie kopiować!!!!!
Wracając do tematu. To jest okładka MUM (skrót od Make Up Model :D). Tyłu już Wam nie będę pokazywała.
Cena to (w zależności od sklepu) ok. 50 złotych. Ja zapłaciłam 48.90.
Tak wygląda otwarty MUM :). Po prawej mamy projekty, a po lewej kosmetyki. Akurat na zdjęciu jest na odwrót.
Tu przyjrzałam się uważniej kosmetykom. Mamy tam pędzelki, błyszczyki, róże, cienie i kredki do oczu. Moje ulubione to cienie i jest ich naprawdę dużo (9).
A tu mamy projekty. Pierwszy to pusta twarz. Właśnie ta takiej rysujemy. Drugi to jeden z moich projektów. Trzeci to projekt zrobiony przez Top Model.
Czwarty to okładka szkiców.

To już wszystko o Make Up Model. Mam nadzieję, że post się podobał.
Papatki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz